Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18281
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Форостян, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Forostjan, Olha Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Волуйко, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T08:51:10Z | - |
dc.date.available | 2023-11-21T08:51:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Форостян О.І. Роль ігрової діяльності в системі формування лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення / О.І Форостян, О.О. Волуйко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 172-175 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18281 | - |
dc.description.abstract | Наукові праці А. Богуша, С. Кондукової, Л. Лепехи, М. Шеремет, В. Мєдвєдєвої та Л. Немикіної зосереджені на вивченні використання ігрового підходу в системі корекції порушень мовлення. Вони досліджують загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) та розкривають особливості дітей, у яких спостерігається це порушення. Дана стаття присвячена важливості використання ігрових методів під час корекції лексичного запасу у дітей з загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | ігрова діяльність | uk |
dc.subject | лексична сторона мовлення | uk |
dc.subject | недорозвинення мовлення | uk |
dc.title | Роль ігрової діяльності в системі формування лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Forostjan, Voluiko.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.