Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorSokolova, Hanna Borysivna-
dc.contributor.authorБурлак, Н. В.-
dc.date.accessioned2023-11-20T12:05:46Z-
dc.date.available2023-11-20T12:05:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСоколова Г.Б Теоретичний аналіз проблеми сенсорного виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / Г. Б. Соколова, Н. В. Бурлак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 138-141.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18271-
dc.description.abstractСенсорне виховання виступає необхідною складовою системи впливу на розвиток дитини у дошкільному та молодшому шкільному віці. Проблема ж визначення і обґрунтування специфіки зазначеної складової виховання та навчання в системі освіти, зокрема, у спеціальних закладах освіти, залишається на сьогодні актуальною та потребує подальшого розв’язання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectпорушення інтелектуального розвиткуuk
dc.subjectсенсорне виховання дітейuk
dc.subjectтеоретичний аналізuk
dc.titleТеоретичний аналіз проблеми сенсорного виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolova, Burlak.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.