Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18234
Назва: | Науково-теоретичні та методичні засади формування знань студентів при вивчені дисципліни «логоритміка з методикою викладання» |
Автори: | Галущенко, Вікторія Іванівна Galushchenko, Viktoriya Ivanivna |
Ключові слова: | логоритміка методика викладання науково-теоретичні засади методичні засади |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Галущенко В.І. Науково-теоретичні та методичні засади формування знань студентів при вивчені дисципліни «логоритміка з методикою викладання» / В. І. Галущенко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 43-48. |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні розроблено та впроваджено у логопедичну практику досить велика кількість різних, успішно використовуваних логопедами-практиками методик логоритмічного впливу на дітей з мовленнєвою патологією. У руслі інтегрованого підходу до навчання хотілося б відзначити особливу важливість застосування елементів логопедичної ритміки в корекційному процесі. Ця проблема, будучи дуже актуальною та значущою, у методичному плані продовжує залишатися недостатньо розробленою. Логопеди-практики відчувають дефіцит методичних та дидактичних рекомендацій; раціональних вимог до проведення логоритмічних занять, підбору музичного репертуару, відповідних вказівок щодо ефективного використання музичних засобів у процесі корекційного впливу на мовленнєву та моторну сфери дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18234 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Galushchenko.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.