Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorBabova, Iryna-
dc.contributor.authorСтепаненко, А. О.-
dc.date.accessioned2023-11-15T11:19:30Z-
dc.date.available2023-11-15T11:19:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБабова І.К. Теоретичні засади особливостей розвитку дітей з порушеннями мовлення / І. К. Бабова, А. О. Степаненко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 29-33.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18230-
dc.description.abstractВивчення психічного розвитку дітей з мовленнєвими порушеннями закладене в наукових трудах Л. Виготського. Він вказував на соціально обумовлену природу вищих психічних функцій, їх системну будова і провідну роль мовлення в формуванні психічних процесів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectпорушення мовленняuk
dc.subjectрозвиток дітейuk
dc.subjectтеоретичні засадиuk
dc.titleТеоретичні засади особливостей розвитку дітей з порушеннями мовленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babova.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.