Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorBabova, Iryna-
dc.contributor.authorЖелєзнова, А. Д.-
dc.date.accessioned2023-11-15T11:09:41Z-
dc.date.available2023-11-15T11:09:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБабова І.К. Особливості самосприйняття дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення / і. К. Бабова, А. Д. Желєзнова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 25-29.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18229-
dc.description.abstractФормування мовлення є не тільки запорукою успішного навчання дитини із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), а й основою для її успішної інтеграції у дитячі спільноти, соціальної адаптації до закладу дошкільної освіти та школи та в подальшому. Проблеми загального недорозвитку мовлення можна розглядати, як проблеми психомовленнєвого розвитку дитини, які дуже негативно позначається на цілісному психічному, емоційному, когнітивному і соціальному розвитку особистості. Чим раніше виявлені порушення мовлення і чим точніше визначені його причини, тим більш сприятливі перспективи особистісного становлення, тим вірогідніше позитивне ставлення дитини до себе та до оточуючих.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectсамосприйняття дітейuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectпорушення мовленняuk
dc.subjectнедорозвиток мовленняuk
dc.titleОсобливості самосприйняття дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babova, zhelyeznova.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.