Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18200
Title: | Методичні рекомендації для проведення практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 016 Спеціальна освіта |
Authors: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Irkhina, Juliana Valentynivna |
Keywords: | іноземна мова за професійним спрямуванням методичні рекомендації з англійської мови практичне заняття самостійна робота |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ірхіна Ю. В. Методичні рекомендації для проведення практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 016 Спеціальна освіта. Одеса, Університет Ушинського, 2023. 27 с. |
Abstract: | Мова як комунікативний засіб виступає у всіх видах мовного спілкування як єдина система, складові частини якої підпорядковані певним цілям. Навчальна дисципліна «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» є важливою складовою частиною програми підготовки майбутніх спеціалістів закладу вищої освіти, що зумовлено тенденцією до світової інтеграції, розширенням наукового обміну, ростом міжнародного співробітництва. Інтеграційні процеси, що стрімко розвиваються в останні десятиліття, зростання професійних та академічних обмінів, поглиблення міжнародної співпраці надають англійській мові статус дієвого інструменту формування інтелектуального потенціалу суспільства. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18200 |
Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Irkhina.pdf | 587.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.