Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКавиліна, Ганна Костянтинівна-
dc.contributor.authorКавилина, Анна Константиновна-
dc.contributor.authorKavylina, Ganna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2023-11-08T08:24:32Z-
dc.date.available2023-11-08T08:24:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКавиліна Г. К. Образотворча діяльність у дітей раннього дошкільного віку із легким ступеням розумової відсталості / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 197-202.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18193-
dc.description.abstractЗбільшення кількості дітей, які мають ті чи інші відхилення у психофізичному розвитку, з одного боку, та гуманізація педагогічного процесу, з іншого, окреслюють необхідність ширшого впровадження у практику принципів та моделей інтегрованого навчання. Процес інтеграції дітей раннього дошкільного віку з відхилення в розвитку проходить легше в групі однолітків, які є нормою. Звідси є можливим розвиток практики раннього інтегрованого виховання та навчання як перший щабель розвитку процесу інклюзивної освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectрозумова відсталістьuk
dc.subjectобразотворча діяльністьuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.titleОбразотворча діяльність у дітей раннього дошкільного віку із легким ступеням розумової відсталостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kavylina.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.