Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18191
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Літовченко, Ольга Василівна | - |
dc.contributor.author | Литовченко, Ольга Васильевна | - |
dc.contributor.author | Litovchenko, Olga Vasylivna | - |
dc.contributor.author | Окснер, Х. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-08T07:58:26Z | - |
dc.date.available | 2023-11-08T07:58:26Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Літовченко О. В. Корекція брадилалії та тахілалії у дітей старшого дошкільного віку засобами логоритмічних вправ / О. В. Літовченко., Х. А. Окснер // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 179-188. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18191 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження визначається тим, що в українському суспільстві іде постійне збільшення контингенту дітей з порушеннями мовлення, зокрема тих, що страждають на темпо-ритмічні порушення. Увага психологів, психолінгвістів та корекційних педагогів (Л. Виготського, В. Бондаря, В. Галущенко, О. Гвоздєва, Л. Калмикової, Я. Криштафович, Н. Манько, Ю. Матвієнко, Н. Місник, Т. Піроженко, Ю. Рібцун, Н. Січкарук, С. Хоменко та ін.) зосереджена на дослідженні природи, причин та шляхів корекції різних мовленнєвих порушень, зокрема порушень темпу та ритму мовлення. Це важливо, оскільки раннє виявлення та втручання в такі порушення можуть покращити мовленнєві навички дитини і запобігти подальшим проблемам з комунікацією | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | корекція | uk |
dc.subject | брадилалія | uk |
dc.subject | тахілалія | uk |
dc.subject | логоритмічна вправа | uk |
dc.title | Корекція брадилалії та тахілалії у дітей старшого дошкільного віку засобами логоритмічних вправ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Litovchenko.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.