Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18190
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Монке, Олена Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Монке, Елена Станиславовна | - |
dc.contributor.author | Monke, Olena Stanislavivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-07T14:50:51Z | - |
dc.date.available | 2023-11-07T14:50:51Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Монке О. С. Педагогічні умови, модель і методика підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури / О.С. Монке // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 414-415. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18190 | - |
dc.description.abstract | Модель підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури передбачала, як результат: 1). формування духовної культури майбутніх вихователів, як безумовного фактору ефективного здійснення діяльності в означеній сфері виховання. При цьому художня література як мистецтво так само виступала тут формувальним засобом; 2). оволодіння студентами знаннями про найбільш загальні тенденції та принципи й закономірності морально-духовного виховання; 3). формування уявлень про специфіку роботи вихователя з морально-духовного виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури; 4). оволодіння сучасними методиками і технологіями морально-духовного виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури. У структурі експериментальної моделі було виокремлено її компоненти, що визначали провідні методологічні підходи на кожному етапі експериментального дослідження щодо вирішення проблеми забезпечення процесу навчання в їхньому повному обсязі; опосередковували способи й методи їхнього рішення; виявляли зміст і глибину необхідних знань, навичок, умінь, особистісних та професійно-важливих якостей студентів: культурологічно − мотиваційний, аксіологічно − когнітивний та синергетично − компетентнісний компоненти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх вихователів | uk |
dc.subject | морально-духовне виховання дошкільників | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | духовна культура вихователів | uk |
dc.subject | виховання дітей засобами літератури | uk |
dc.title | Педагогічні умови, модель і методика підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Monke.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.