Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18176
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bohush, Alla Mykhailivna | - |
dc.contributor.author | Богуш, Алла Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-06T12:37:10Z | - |
dc.date.available | 2023-11-06T12:37:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Богуш А. М. Комунікативно-мовленнєвий супровід формування мовної особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. М. Богуш // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 386-387. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18176 | - |
dc.description.abstract | Дитина дошкільного віку постійно перебуває в оточенні інших людей, як-от: батьків, вихователів, педагогів, однолітків, під впливом яких у неї відбувається не тільки процес соціалізації, а й розвиток усіх її психічних процесів, у тому числі і розвиток мовлення. У цьому зв’язку виникає потреба вести мову й про мовленнєво-педагогічний супровід розвитку мовлення дітей, оскільки дитина перебуває у середовищах з різним мовленнєвим потенціалом і навантаженням. Було визначено вплив різних типів середовища на розвиток мовлення дітей. Вплив середовища на дитину не однобічний: дитина послідовно діє у системах «середовище- дитина-дорослий», «дитина-дорослий-середовище». Означена взаємодія зумовлює і розвиток усіх психічних процесів і функцій дитини, які пов’язані із середовищем, у тому числі і мови. Водночас певний рівень розвитку психічних процесів дозволяє дитині цілеспрямовано впливати на середовище і вносити свої зміни у процесі взаємодії з дорослими та іншими дітьми. Розвиток мовлення дитини, виховання мовленнєвої культури, культури спілкування, формування мовленнєвої особистості і мовленнєвої поведінки багато в чому залежить від специфіки мовленнєвого супроводу середовища. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дитина дошкільного віку | uk |
dc.subject | розвиток мовлення дітей | uk |
dc.subject | мовленнєва поведінка | uk |
dc.subject | мовленнєвий супровід середовища | uk |
dc.title | Комунікативно-мовленнєвий супровід формування мовної особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти : теза | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bohush.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.