Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18150
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Монке, Олена Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Монке, Елена Станиславовна | - |
dc.contributor.author | Monke, Olena Stanislavivna | - |
dc.contributor.author | Любович, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-03T10:46:10Z | - |
dc.date.available | 2023-11-03T10:46:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Монке О. С. Формування комунікативних умінь старших дошкільників та виховання почуття приналежності до групи дитячого садка у площині соціально-комунікативного розвитку / О. С. Монке, Л. Любович // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 46-51. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18150 | - |
dc.description.abstract | Дошкільне дитинство – початковий етап соціального життя людини. Одним із основних завдань, що стоять перед педагогами і батьками, є підготовка дитини до життя, соціалізація, де здатність дитини до спілкування, комунікації є провідною. Тобто підготовка дитини до життя включає в себе соціально-комунікативний розвиток, в якому чи не найголовнішу роль набуває сформоване вміння будувати відносини передусім із собою, з іншими людьми та навколишнім світом. Соціально-комунікативний розвиток спрямований на засвоєння норм і цінностей, прийнятих у суспільстві, включаючи морально-духовні цінності, формування шанобливого ставлення і почуття приналежності до своєї сім’ї, до співтовариства дітей і дорослих [1, с.11]. Актуальність соціальнокомунікативного розвитку зростає і залежить від особливостей соціального середовища дитини, в якому, на жаль, у взаєминах людей часто відсутні вихованість, доброта, доброзичливість, мовленнєва культура. Водночас, проблема формування шанобливого ставлення та почуття приналежності до сім'ї та до спільноти дітей та дорослих у системі дошкільної освіти та виховання є однією з найважливіших сьогодні [1]. У площині соціально-комунікативного розвитку педагогу ЗДО довірено відповідальну роботу з виховання у старших дошкільників почуття приналежності до групи дитячого садка та формування комунікативних навичок, які допоможуть дитині відбутися їм у дорослому житті. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | комунікативні уміння | uk |
dc.subject | старші дошкільники | uk |
dc.subject | соціально-комунікативний розвиток | uk |
dc.title | Формування комунікативних умінь старших дошкільників та виховання почуття приналежності до групи дитячого садка у площині соціально-комунікативного розвитку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Monke.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.