Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRomenska, Tamara Hryhorivna-
dc.contributor.authorРоменська, Тамара Григорівна-
dc.date.accessioned2023-11-01T12:14:37Z-
dc.date.available2023-11-01T12:14:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРоменська Т. Формування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем засобами кондуктивної педагогіки [Електронний ресурс] / Т. Роменська // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 35. - С. 104-109.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18138-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад формування предметної діяльності засобами кондуктивної педагогіки. Авторкою в процесі реалізації мети статті застосовані теоретичні методи наукового пошуку: аналіз, порівняння, синтез, систематизація, узагальнення теоретичних результатів проблеми формування предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем. Теоретично обґрунтовано актуальність формування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем. Окреслено труднощі формування предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем, які зумовлені порушеннями їх локомоторних функцій і затримкою розвитку когніцій і мовлення. Визначено ключові складові елементи кондуктивної педагогіки, які включено в систему формування предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВісник Інституту розвитку дитиниuk
dc.subjectмотиваційний компонентuk
dc.subjectпредметна діяльністьuk
dc.subjectдіти третього року життяuk
dc.subjectдитячий церебральний паралічuk
dc.subjectзасоби кондуктивної педагогікиuk
dc.titleФормування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем засобами кондуктивної педагогікиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romenska.pdf301.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.