Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18135
Назва: | Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідження |
Автори: | Romenska, Tamara Hryhorivna Роменська, Тамара Григорівна |
Ключові слова: | дитячий церебральний параліч типовий розвиток дошкільники соціально-побутові навички інтегральні корекційно- реабілітаційні технології |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Актуальні питання корекційної освіти |
Бібліографічний опис: | Роменська Т. Г. Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідження [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(2). - С. 153-167. |
Короткий огляд (реферат): | У статті автором проаналізовано наукові розвідки щодо змістового наповнення поняття «соціально-побутові навички» у дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем (далі ДЦП). У контексті компетентнісної та особистісно зорієнтованої парадигм освіти визначено сутнісні складники в структурі соціально-побутових навичок: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний та соціокультурний. Теоретично обґрунтовано необхідність імплементації міждисциплінарного підходу до проблеми формування соціально- побутових навичок у дошкільників із ДЦП. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18135 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 770.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.