Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18135
Title: | Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідження |
Authors: | Romenska, Tamara Hryhorivna Роменська, Тамара Григорівна |
Keywords: | дитячий церебральний параліч типовий розвиток дошкільники соціально-побутові навички інтегральні корекційно- реабілітаційні технології |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Актуальні питання корекційної освіти |
Citation: | Роменська Т. Г. Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідження [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(2). - С. 153-167. |
Abstract: | У статті автором проаналізовано наукові розвідки щодо змістового наповнення поняття «соціально-побутові навички» у дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем (далі ДЦП). У контексті компетентнісної та особистісно зорієнтованої парадигм освіти визначено сутнісні складники в структурі соціально-побутових навичок: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний та соціокультурний. Теоретично обґрунтовано необхідність імплементації міждисциплінарного підходу до проблеми формування соціально- побутових навичок у дошкільників із ДЦП. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18135 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 770.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.