Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18112
Title: | Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до культурної трансмісії засобами пісенного фольклору |
Other Titles: | Training future music teachers for cultural transmission by means of song folklore |
Authors: | Хуан Юйси Huang Yuxi |
Keywords: | майбутні вчителі музичного мистецтва пісенний фольклор вокальна підготовка культурно-педагогічна трансмісія полікультурна освіта художня освіченіст етнокультура і етнокультурні уявлення музичне мистецтво музично-виконавська підготовка методологічне забезпечення методична культур художня культура художнє спілкування в культурі музично-педагогічна освіта професійна діяльність future teachers of musical art song folklore cultural-pedagogical transmission ethno- and multicultural education ethno-culture and ethno-cultural ideas musical-performance training vocal training methodological support methodological culture professional activity musical art artistic education musical and pedagogical education artistic culture artistic communication in culture |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Хуан Юйси Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до культурної трансмісії засобами пісенного фольклору / дис....доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Хуан Юйсі; наук. кер. Т. В. Осадча; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. - Одеса, 2023. - 263 с. |
Abstract: | У дисертації порушено питання підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-педагогічної трансмісії, здійснюваної в системі музично-педагогічної освіти засобами пісенного фольклору. Важливість його дослідження на часі пояснюється тим, що глобалізаційні процеси та ідеї мультикультуризації, характері для сучасного соціокультурного розвитку суспільства, загострили проблеми, пов’язані із збереженням і розвитком своєрідних і унікальних цивілізаційною-культурних традицій різних етносів і народів. На шляху вирішення означених проблем сучасними науковцями активно розглядаються питання, пов’язані із культурною трансмісією як важливим чинником засвоєння і ретрансляції базисних елементів суспільної культури і мистецтва національно-етнічних конгломерації. Культурна трансмісія розуміється як цілісний процес трансляції соціально-культурної спадщини від покоління до покоління, що базується на інкультурації та соціалізації індивідів, засвоєнні й дієвому відтворенні ними духовних цінностей, культурних традицій, узагальнено-колективних художніх і етнокультурних уявлень, вірувань, накопичених у цивілізаційно-соціокультурному досвіді. Розглянуто праці науковців у галузі філософії, естетики, у світлі яких усі елементи національно-мистецького простору визнаються унікальними й самоцінно-цивілізаційними надбаннями; враховано дані фундаментальних культурологічних і мистецтвознавчих досліджень, присвячених питанням У дисертації порушено питання підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-педагогічної трансмісії, здійснюваної в системі музично-педагогічної освіти засобами пісенного фольклору. Важливість його дослідження на часі пояснюється тим, що глобалізаційні процеси та ідеї мультикультуризації, характері для сучасного соціокультурного розвитку суспільства, загострили проблеми, пов’язані із збереженням і розвитком своєрідних і унікальних цивілізаційною-культурних традицій різних етносів і народів. На шляху вирішення означених проблем сучасними науковцями активно розглядаються питання, пов’язані із культурною трансмісією як важливим чинником засвоєння і ретрансляції базисних елементів суспільної культури і мистецтва національно-етнічних конгломерації. Культурна трансмісія розуміється як цілісний процес трансляції соціально-культурної спадщини від покоління до покоління, що базується на інкультурації та соціалізації індивідів, засвоєнні й дієвому відтворенні ними духовних цінностей, культурних традицій, узагальнено-колективних художніх і етнокультурних уявлень, вірувань, накопичених у цивілізаційно-соціокультурному досвіді. Розглянуто праці науковців у галузі філософії, естетики, у світлі яких усі елементи національно-мистецького простору визнаються унікальними й самоцінно-цивілізаційними надбаннями; враховано дані фундаментальних культурологічних і мистецтвознавчих досліджень, присвячених питанням. The thesis raises the issue of training future teachers of musical art for cultural and pedagogical transmission, which is carried out in the system of musical and pedagogical education by means of song folklore. The relevance of the study is explained by the fact that globalization processes and ideas of multiculturalism, which have gained a certain spread in modern society, have exacerbated the problems associated with the preservation and development of original and unique civilizational and cultural traditions of various ethnic groups and peoples. On the way to solving these problems, modern scientists actively consider issues related to cultural transmission as an important factor in the assimilation and retransmission of the basic elements of culture and art of national-ethnic conglomerations. Cultural transmission is understood as a holistic process of transmission of socio-cultural heritage from generation to generation, which is based on the inculturation and socialization of individuals, their assimilation and effective reproduction of spiritual values, cultural traditions, generalized collective artistic and ethno-cultural ideas, beliefs accumulated in the civilizational and socio-cultural experience. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18112 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Huang Yuxi.pdf | 2.61 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Huang Yuxi.pdf | 2.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.