Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритиковська, Світлана Дмитрівна-
dc.contributor.authorPritykovskaya, Svetlana Dmitrievna-
dc.contributor.authorКинєва, К. П.-
dc.date.accessioned2023-10-10T10:10:44Z-
dc.date.available2023-10-10T10:10:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПритиковська С. Д. Методи корекційно-логопедичної роботи при дизартрії у дітей дошкільного віку / С. Д. Притиковська, К. П. Кинєва // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 57-59.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17932-
dc.description.abstractУ статті висвітлено загальні відомості про методи корекційно-логопедичної роботи при дизартрії у дітей дошкільного віку. Одна з поширених форм мовленнєвої вади – це дизартрія, яка має складне, суцільне порушення формування навичок мовлення, котрі активізують процес фонації: артикуляції, просодики, голосотворення, мовленнєвого дихання, що спричинене органічним ураженням на ранній стадії формування головного мозку або набуті у наслідок життєвих ситуацій. Дизартрія – поняття, до якого включають мовленнєві порушення, має декілька форм, кожній притаманні особливості зі своїми характерними клінічними і мовленнєвими симптомами, які відтворюють функцію мовленнєвоутворювальної системи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectдизартріяuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectкорекційно-логопедична роботаuk
dc.titleМетоди корекційно-логопедичної роботи при дизартрії у дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pritykovskaya.pdf1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.