Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17923
Title: | Формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання |
Authors: | Дубовий, Захар Dubovyi, Zakhar |
Keywords: | професійна підготовка майбутніх учителів музики самостійність майбутніх учителів музики дистанційне навчання організаційно-педагогічні умови |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Дубовий З. С. Формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання: дис. канд. педагогіки за спец. 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / З. С. Дубовий; наук. керівник А. В. Козир: НПУ імені М. П. Драгоманова, Київ, 2019. - 260 с. |
Abstract: | У дисертації досліджено проблему формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання. Проаналізовано значення формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. Визначено, що самостійність майбутнього вчителя музики є складною професійно-особистісною властивістю, яка виникає на ґрунті засвоєння спеціальних (мистецьких) та психолого-педагогічних знань, втілюється в широкий спектр практичних умінь та навичок, спонукає до активних дій та позапатерналістської поведінки в навчально-професійній діяльності. Її структуру складає інтеграція мотиваційно-сенсового, актуалізаційно-пізнавального, когнітивно-змістового, процесуальнопрактичного й оцінно-рефлексивного конструктів. Здійснено аналіз переваг та недоліків дистанційного навчання майбутніх учителів музики, визначено форми, методи, технологічні моделі, етапи й логіку формування самостійності студентів у дистанційному середовищі. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання: 1) здійснення компетентного педагогічного управління процесом формування самостійності майбутніх учителів музики засобами дистанційного навчання; 2) інтеграція фахово зорієнтованих дистанційних технологій у межах інформаційно-освітнього середовища педагогічного ЗВО; 3) дидактична адаптація майбутнього вчителя музики до особливостей дистанційного навчання в педагогічному ЗВО. 3 Розроблено комплексну методику як цілеспрямований процес, що ґрунтується на визначених принципах і методичних підходах, реалізується під час вивчення фахових дисциплін професійної підготовки в дистанційному середовищі, поетапно описує засоби та структурує формувальні впливи за концептуальним, змістовим, організаційнотехнологічним та результативним блоками. Висвітлено зміст педагогічного експерименту з перевірки ефективності методики формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання та доведено її ефективність. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17923 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dubovyi.pdf | 3.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.