Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17918| Назва: | Корекція звязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення | 
| Автори: | Лещій, Наталія Петрівна Leshchii, Nataliia Petrovna Артеменко, Н.  | 
| Ключові слова: | rорекція зв’язного мовлення старші дошкільники недорозвиток мовлення освітній процес корекцінйа освіта  | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович | 
| Бібліографічний опис: | Лещій Н. П. Корекція звязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення / Н. П. Лещій, Н. Артеменко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 34-36. | 
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження обумовлюється тим, що на сучасному етапі розвитку суспільства значно посилилася увага до якості й доступності освіти для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема дітей з мовленнєвими порушеннями. Усі учасники освітнього процесу об'єднані однією метою створення оптимальних умов для повноцінного розвитку дітей та задоволення потреб для їх самореалізації. Порушення мовлення і їх корекцію у дітей в психолого-педагогічному аспекті досліджували науковці Л. Виготський, М. Хватцев, Т. Філічова, Г. Волкова, Т. Власова, Р. Левіна, Є. Соботович, В. Тарасун, М. Шеремет та ін. Мета статті полягає у визначенні, теоретичному обґрунтуванні продуктивності корекційної роботи з розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17918 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2021 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Leshchii Nataliia Petrovna.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.