Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17914
Назва: | Психолого-педагогічні умови формування усного мовлення у молодших школярів з гіперактивністю |
Автори: | Кабельнікова, Н. В. Ігнатенко, Т. П. |
Ключові слова: | психолого-педагогічні умови усне мовлення молодші школярі гіперактивність psychological and pedagogical conditions junior schoolchildren hyperactivity oral speech |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Кабельнікова Н. В. Психолого-педагогічні умови формування усного мовлення у молодших школярів з гіперактивністю / Н. В. Кабельнікова, Т. П. Ігнатенко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 23-26. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі мовленнєвого розвитку дітей з гіперактивністю. Автором розглянуто психолого-педагогічні умови формування усного мовлення у молодших школярів з синдромом гіперактивності. The article is sanctified to the problem of speech development of children with гіперактивністю. An author is consider the психолого-педагогічні terms of forming of the verbal broadcasting for junior schoolchildren with the syndrome of hyperkinetic. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17914 |
Розташовується у зібраннях: | 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kabelnikova.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.