Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17902
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корольова, Наталія Лівіївна | - |
dc.contributor.author | Korolova, Nataliia | - |
dc.contributor.author | Оверчук, О. В. | - |
dc.contributor.author | Пабат, М. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-04T18:47:38Z | - |
dc.date.available | 2023-10-04T18:47:38Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Корольова Н. Л. Інтенсивне вивчення іноземної мови як філологічна проблема в умовах збільшення впливу технологій штучного інтелекту на освітні процеси / Н. Л. Корольова, О. В. Оверчук, М. А. Пабат // Актуальні питання у сучасній науці № 9(15). - 2023. - С. 730-742. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17902 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – дослідження взаємозв'язку між інтенсивним вивченням іноземної мови й розвитком технологій штучного інтелекту в контексті філологічних аспектів. Аналізуючи це питання, малося на меті також з’ясувати в рамках статті, як можна вирішити проблему ефективного вивчення іноземних мов в умовах збільшення впливу новітніх технологій. Розглянуто й охарактеризовано штучний інтелект і його основні аспекти використання в освітній галузі. Визначено, що загалом головна ціль використання штучного інтелекту – це полегшити студентську буденність шляхом швидкого отримання необхідної інформації, що значно економить час. Проаналізовано інтенсивний підхід до вивчення іноземних мов і наведено його основні переваги й недоліки. Today, there is an active implementation of information and communication technologies in the educational process of educational institutions of all levels, which became especially relevant during the pandemic, and later during the full-scale invasion. These events led to the development and use of artificial intelligence in the field of education. The purpose of the article was to study the relationship between the intensive study of a foreign language and the development of artificial intelligence technologies in the context of philological aspects. Analyzing this issue, the article also aimed to find out how the problem of effective foreign language learning can be solved in the conditions of the growing influence of the latest technologies. Artificial intelligence and its main aspects of use in the educational field were considered and characterized. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничоа група «Наукові перспективи» | uk |
dc.subject | філологічна освіта | uk |
dc.subject | цифрова трансформація освіти | uk |
dc.subject | інноваційні технологій | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | технології штучного інтелекту | uk |
dc.subject | philological education | uk |
dc.subject | digital transformation of education | uk |
dc.subject | innovative technologies | uk |
dc.subject | foreign language | uk |
dc.subject | artificial intelligence technologies | uk |
dc.title | Інтенсивне вивчення іноземної мови як філологічна проблема в умовах збільшення впливу технологій штучного інтелекту на освітні процеси | uk |
dc.title.alternative | Intensive study of a foreign language as a philological problem in the conditions of the growing influence of artificial intelligence technologies on educational processes | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Intensive study.pdf | 414.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.