Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17881
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Листопад, Олексій Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych | - |
dc.contributor.author | Постоян, Тетяна Григорівна | - |
dc.contributor.author | Postoian, Tatyana Grygorivna | - |
dc.contributor.author | Кудрявцева, Олена Альбертівна | - |
dc.contributor.author | Kudryavtseva, Olena Albertivna | - |
dc.contributor.author | Мардарова, Ірина Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Mardarova, Iryna Kostyantynivna | - |
dc.contributor.author | Листопад, Н. Л. | - |
dc.contributor.author | Гуданич, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Савченкова, Марія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Savchenkova, Maria | - |
dc.contributor.author | Hudanych, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T12:15:26Z | - |
dc.date.available | 2023-09-22T12:15:26Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : колективна монографія / О. А. Листопад, Т. Г. Постоян, О. А. Кудрявцева, І. К. Мардарова, Н. Л. Листопад, Н. М. Гуданич, М. В. Савченкова. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2023. 276 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17881 | - |
dc.description.abstract | Монографія присвячена теоретичним і практичним аспектам підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності. Досліджувана проблема висвітлюється за такими напрямами: теорія і практика розвитку креативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі освіти: особистісно зорієнтований підхід; підготовка майбутніх вихователів до інновацій у розумовому розвитку дітей дошкільного віку; підготовка майбутніх вихователів до інноваційної діяльності з використанням комп’ютерних технологій; електронно-освітній контент як засіб розвитку цифрової культури студентів закладів фахової передвищої освіти; розвиток пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій; психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання інноваційних технологій. Проаналізовано загальні інноваційні процеси в освітній галузі, що спираються на сучасні методологічні підходи; особливості розробки та впровадження в освітню діяльність інноваційних технологій професійного становлення майбутніх педагогів. Монографія буде цікавою і корисною для широкого загалу науковців та освітян – науково-педагогічних працівників, вихователів закладів дошкільної освіти, учителів загальноосвітніх закладів різного типу, викладачів і студентів закладів вищої педагогічної освіти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавець Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх педагогів | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | педагогічні інновації | uk |
dc.title | Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : колективна монографія | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lystopad.pdf | 26.47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.