Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1787
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубініна, Наталя Василівна | - |
dc.contributor.author | Dubinina, Natalya Vasylivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-11T11:54:08Z | - |
dc.date.available | 2019-03-11T11:54:08Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Дубініна Н. В. Педагогічні умови застосування мультимедійних технологій у підготовці майбутніх інженерів-будівельників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталя Василівна Дубініна; наук. кер. І. А. Левіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1787 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі застосування мультимедійних технологій у підготовці майбутніх інженерів-будівельників. Науково обґрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови застосування мультимедійних технологій у підготовці майбутніх інженерів-будівельників (озброєння студентів системою знань, умінь та навичок щодо застосування мультимедійних технологій; залучення майбутніх інженерів-будівельників до вирішення професійно-зорієнтованих завдань засобами мультимедійних технологій; створення емоційної привабливості творчої діяльності майбутніх інженерів-будівельників із застосуванням мультимедійних технологій). Theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions of multimedia technologies’ use in the preparation of future civil-engineers (the increase of the level of awareness with the system of knowledge and skills of multimedia technologies use; students’ attraction to solving of practical oriented tasks by means of multimedia technologies; the creation of emotional attraction of future civil-engineers’ creative activity with the use of multimedia technologies ); the definition of “the readiness to the solving of professional tasks with the use of multimedia technologies” is given; the notion “multimedia technologies of educational purpose” is specified; the experimental methodic and the model of multimedia technologies’ use, which includes three stages (initial, basic and finishing) are developed and approved. The special course “Multimedia technologies in the educational space of modernity” is developed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | мультимедійні технології | uk |
dc.subject | мультимедійні технології навчального призначення | uk |
dc.subject | готовність майбутніх інженерів-будівельників до розв’язання професійних завдань із застосуванням мультимедійних технологій | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх інженерів-будівельників із застосуванням мультимедійних технологій | uk |
dc.subject | multimedia technologies | uk |
dc.subject | multimedia technologies of educational purpose | uk |
dc.subject | preparation | uk |
dc.subject | the readiness of civil-engineers to the solving of professional tasks with the use of multimedia technologies | uk |
dc.subject | the preparation of future civil-engineers with the use of multimedia technologies | uk |
dc.title | Педагогічні умови застосування мультимедійних технологій у підготовці майбутніх інженерів-будівельників | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions of multimedia technologies’ use in the preparation of future civil-engineers | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дубiніна Наталя Василівна автореф.pdf | 196 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.