Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17875
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Листопад, Олексій Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych | - |
dc.contributor.author | Постоян, Тетяна Григорівна | - |
dc.contributor.author | Postoian, Tatyana Grygorivna | - |
dc.contributor.author | Кудрявцева, Олена Альбертівна | - |
dc.contributor.author | Kudryavtseva, Olena Albertivna | - |
dc.contributor.author | Мардарова, Ірина Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Mardarova, Iryna Kostyantynivna | - |
dc.contributor.author | Листопад, Н. Л. | - |
dc.contributor.author | Гуданич, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Савченкова, Марія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Savchenkova, Maria | - |
dc.contributor.author | Hudanych, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-20T08:23:53Z | - |
dc.date.available | 2023-09-20T08:23:53Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Листопад О. А. Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : монографія / О. А. Листопад. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - 233 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17875 | - |
dc.description.abstract | Зміна освітньої парадигми призводить і до змін у підходах підготовки майбутніх педагогів. В умовах широкомасштабної модернізації системи освіти України зростає потреба в педагогічних кадрах, які не тільки готові приймати, а й здатні створювати інновації та активно долучатися до процесів їх впровадження. Успіх переходу освіти на шлях інноваційних перетворень визначається збалансованим розвитком двох базових складових: розгортанням у системі освіти інноваційних процесів і формуванням кадрового потенціалу освітніх інновацій, причому другий напрямок виступає умовою реалізації першого, а перший, своєю чергою, стає середовищем, у якому акумулюється інноваційний потенціал, що виступає сьогодні вищою формою людського капіталу. Проблема підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності є значущою для системи професійної підготовки у зв’язку з тим, що для закладів освіти різного рівня (закладів дошкільної освіти, шкіл, коледжів тощо) потрібні фахівці, здатні розібратися в усьому різноманітті інноваційних процесів. Педагогічні знання, які майбутні педагоги отримують у закладі професійної освіти, мають трансформуватися в конкретні знання й уміння, які потрібні фахівцеві на робочому місці для впровадження інноваційних технологій в освітній процес, що відповідатиме вимогам сучасного суспільства. Тому у справі підготовки грамотного, конкурентоспроможного фахівця пріоритетним моментом стає формування у майбутніх педагогів потреби до здійснення інноваційної діяльності. Майбутньому педагогу необхідно бути готовим до здійснення інноваційної діяльності, тому що будь-які інновації у сфері освіти можуть бути реалізовані, якщо вони внутрішньо прийняті й підтримані всіма членами педагогічного колективу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | мабутні вихователі дошкільної освіти | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх педагогів | uk |
dc.subject | інноваційний потенціал | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | цифрова культура | uk |
dc.subject | фахова передвища освіта | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.title | Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : монографія | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lystopad Oleksiy Anatoliyovych.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.