Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17859
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевченко, Максим | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-08T10:10:57Z | - |
dc.date.available | 2023-09-08T10:10:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Шевченко М. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища / М. Шевченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 81-87. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17859 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи в інклюзивному освітньому середовищі закладів освіти. Мета дослідження полягала у визначенні теоретичних засад проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації здоров'язбережувальної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі. Обґрунтовано своєчасність сфокусування дослідницької уваги на проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження елементів спортивно-масової роботи в інклюзивному освітньому середовищі на здоров'язбережувальних засадах. Систематизовано наукову інформацію щодо понять «інклюзивне освітнє середовище», «здоров'язбережувальна спортивно-масова робота». Визначено, що сучасне інклюзивне освітнє середовище характеризується системою ціннісного ставлення до навчання, виховання і особистісного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, а також сукупністю ресурсів (засобів, зовнішніх і внутрішніх умов), їх життєдіяльності в загальноосвітньому навчальному закладі і спрямованістю на реалізацію індивідуальних освітніх стратегій вихованців Схарактеризовано своєрідність професійної діяльності вчителя фізичної культури з упровадження здоров'язбережувальної спортивно-масової роботи в інклюзивному освітньому середовищі, яка полягає в необхідності створення безбар’єрного здоров’язбережувального середовища у майбутній професії, формування знань, умінь і навичок індивідуалізації та диференціації у фізичному вихованні дітей з особливими освітніми потребами та розвиток якостей, що сприятимуть успішності реалізації вчителем індивідуального підходу у фізичному вихованні школярів з урахуванням принципів інклюзії. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | вчитель фізичної культури | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів фізичної культури | uk |
dc.subject | здоров'язбереження | uk |
dc.subject | фізкультурно-оздоровлювальна робота | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shevchenko Maksym.pdf | 214.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.