Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВан Вей-
dc.date.accessioned2023-09-08T09:47:47Z-
dc.date.available2023-09-08T09:47:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВан Вей Професійна підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання графічного дизайну / Ван Вей // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 68-73.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17856-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання графічного дизайну. Мета статті полягає систематизації та узагальненні наукових досліджень щодо підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання графічного дизайну. Уточнено, що в сучасному суспільстві особливої гостроти набувають питання формування професійно-фахових якостей вчителя образотворчого мистецтва, створення умов, які б забезпечили їх підготовку в системі вищої педагогічної освіти. Адже нині виникає необхідність формування дизайнерських умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва, які могли б використовувати графічний дизайн у своїй професійній діяльності, а також навчити цьому ремеслу учнів, щоб вони вміли створювати брошури, журнали, книги, рекламну продукцію, різноманітні упаковки, вебдизайн тощо. Доведено, що підготовка таких фахівців, котрі володіють основами дизайнерської культури, є актуальною проблемою сучасної мистецької педагогіки. Визначено, формування у студентів дизайнерських умінь як невід’ємного компонента професійних якостей майбутнього вчителя образотворчого мистецтва реалізується в процесі їх діяльності, під час якої проявляються індивідуальні особливості, що сприяють формуванню у людини позитивного відношення до своєї професії і людей, з якими він працює, а також прагнення до особистісного росту та професійного вдосконалення. Узагальнено, що підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання графічного дизайну – це тривалий, керований, відповідальний процес формування професійно-фахових компетентностей, результатом якого є знання та вміння, які майбутні фахівці будуть використовувати у своїй подальшій діяльності; це єдність теоретичної та практичної готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання графічного дизайну у своїй професійній діяльності. Підтверджено, що належна підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва зі сформованими професійними компетенціями, наддасть можливості стати конкурентоспроможним на ринку послуг.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПНПУ імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectдизайнерську діяльність майбутніх учителів образотворчого мистецтваuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтваuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.titleПрофесійна підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання графічного дизайнуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wang Wei.pdf204.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.