Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1784
Other Titles: | Становлення і розвиток вищої педагогічної освіти в Ізраїлі Establishment And Development Of Higher Pedagogical Education in Israel |
Authors: | Дреерман, Марк Григорьевич Dreerman, Mark Grigorevich |
Keywords: | вища педагогічна освіта в Ізраїлі системний підхід модель підготовки вчителів тенденції розвитку експертна оцінка Higher pedagogical education in Israel systematic approach model of pedagogic personnel training tendencies of development expert evaluation |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Республиканское высшее учебное заведение «Крымский гуманитарный университет» |
Citation: | Дреерман М. Г. Становление и развитие высшего педагогического образования в Израиле : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Марк Григорьевич Дреерман; науч. рук. А. В. Глузман; РВУЗ "Крым. гуманит. ун-т". – Ялта, 2007. – 307 с. |
Abstract: | Дисертація містить дослідження методологічних, історико-педагогічних і методичних аспектів ізраїльської вищої педагогічної освіти. Здійснено аналіз систем підготовки педагогічних кадрів в університетах і коледжах Ізраїлю. Розглянуто основні положення етапів розвитку і реформ ізраїльської вищої педагогічної освіти у порівнянні з системами підготовки педагогічних кадрів у розвинутих зарубіжних країнах (США, Англії, Франції, Німеччини, Японії). Розкрито сутність основних тенденцій педагогічної освіти в університетах і коледжах Ізраїлю, проведено їх експертну оцінку. Виявлено тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в Ізраїлі та розвинутих зарубіжних країнах, що лягли в основу цілісної моделі підготовки педагогічних кадрів та концепції професійно-педагогічної підготовки студентів. The research paper contains investigation of methodological, methodical, historical and pedagogical aspects of Israel Higher Pedagogical Education System. The analysis of system of pedagogic personnel training in the Universities and colleges of Israel is done, and the peculiarity of its modern development is defined. Basing on the categorical analysis of the problem in philosophical, psychological and pedagogical literature, the grounding of the concept of "Higher pedagogical education in Israel" is given. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1784 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dreerman.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.