Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17830Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ма Ши | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-09-06T08:28:10Z | - | 
| dc.date.available | 2023-09-06T08:28:10Z | - | 
| dc.date.issued | 2022 | - | 
| dc.identifier.citation | Ма Ши Методологічні підходи до формування системного уявлення щодо національної музичної культури в майбутніх учителів музичного мистецтва / Ма Ши // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 49-55. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17830 | - | 
| dc.description.abstract | У роботі визначено педагогічні підходи до формування системного уявлення майбутніх учителів музики щодо національної музичної культури в процесі їхнього навчання у закладах вищої педагогічної освіти. Отримують обґрунтування і розгорнуту характеристику системний, культурологічний, діяльнісний і герменевтичний підходи. Спираючись на концептуальні положення праць дослідників, а також на метод системного жанрового моделювання музичної культури як орієнтир прийнято уявлення про структуру НМК як системно-цілісне явище. Основою НМК є традиція народного мистецтва, фольклор великих і малих народів, що належать єдиній нації. Фольклор є складним явищем, який доцільно представляти і досліджувати як систему пісенних, танцювальних, інструментальних жанрів (міфологічних, ритуально-магічних, календарно-обрядових, епічних, ігрових та інших.). Описано, що застосована в дослідженні жанрова модель НМК дозволяє охопити всі основні характеристики та елементи культурної практики музичного мистецтва, як-от: діяльність музикантів-виконавців; функціонування театрів, концертних організацій, творчих спілок; роботу закладів освіти; виробництво та використання музичних інструментів, нот і книг; активність мас-медіа тощо. А отже, НМК можна розглядати не тільки у ракурсі її жанрового змісту. Однак за будь-якого підходу, з будь-якого погляду теоретичне відображення музичної культури буде багатоелементною, багатогранною і багаторівневою єдністю. Характеризується комплекс педагогічних принципів, методів і форм навчання, які конкретизують реалізацію окреслених принципів в освітньому процесі. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | музична освіта | uk | 
| dc.subject | методика | uk | 
| dc.subject | учитель музики | uk | 
| dc.subject | системне уявлення | uk | 
| dc.subject | педагогічні принципи | uk | 
| dc.subject | національна музична культура | uk | 
| dc.subject | діяльнісний підхід | uk | 
| dc.subject | герменевтичний підхід | uk | 
| dc.subject | системний підхід | uk | 
| dc.subject | культурологічний підхід | uk | 
| dc.title | Методологічні підходи до формування системного уявлення щодо національної музичної культури в майбутніх учителів музичного мистецтва | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | 2022 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ma Shi.pdf | 277.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.