Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17827
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хе Їн | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T13:23:01Z | - |
dc.date.available | 2023-09-04T13:23:01Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Хе Їн Методологічні засади формування методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикування / Хе Їн // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 41-48. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17827 | - |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему підготовки майбутніх викладачів фортепіано до навчання ансамблевого музикування учнів мистецький шкіл та інших здобувачів мистецької освіти. Закцентовано на популярності серед дітей та молоді ансамблевого музикування, що зумовлює спеціальну методичну підготовку викладачів щодо забезпечення якісного мистецько-освітнього процесу. Доведено, що цей вид музикування має певні види, жанри, що передбачає врахування їх особливостей та розроблення спеціальних методик щодо викладання ансамблевої гри. Визначено значущість методичної компетентності як фахової якості, що забезпечує конкурентоспроможність майбутніх викладачів фортепіано на ринку праці. Представлено наявні в науковому дискурсі аспекти ансамблевого музикування в педагогічній проєкції. Зазначено існування певної суперечності між важливістю опанування майбутніми викладачами фортепіано методичної компетентності щодо викладання ансамблю та відсутності в освітній програмі відповідних конструктів методичного змісту, умов задля запровадження окремої методики в освітній процес. Розроблення методики формування відповідної методичної компетентності передбачає вибір методологічних засад. Мета статті – обґрунтувати методологічні засади формування методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикування. Задля досягнення мети у змісті статті обґрунтовано доцільність застосування певних наукових підходів, відповідно до яких пропонуються педагогічні принципи методичного спрямування. Обґрунтовано доцільність застосування в якості методологічної основи методики формування методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано щодо викладання ансамблевої гри таких наукових підходів: мотиваційно-акмеологічний; системно-когнітивний; міжособистісний, художньо-комунікативний; герменевтично-сінергійний. Кожний із номінованих підходів сполучає два взаємоузгоджених наукових підходи, що відповідає феномену фахової якості, що досліджується. Презентовано педагогічні принципи, які їм відповідають. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | методична компетентність | uk |
dc.subject | ансамблеве музикування | uk |
dc.subject | фортепіанна підготовка | uk |
dc.subject | майбутні викладачі фортепіано. | uk |
dc.subject | наукові підходи | uk |
dc.subject | педагогічні принципи методичного спрямування | uk |
dc.title | Методологічні засади формування методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикування | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
He Yin.pdf | 393.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.