Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17709
Title: | Копінг-стратегії матерів, які мають дітей з особливими потребами |
Authors: | Орищенко, Оксана Анатольевна Оріщенко, Оксана Анатоліївна Oryshchenko, Оksana Фучіжі, С. А. |
Keywords: | життєстійкість копінг-стратегії копінг |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Оріщенко О. А. Копінг-стратегії матерів, які мають дітей з особливими потребами / О. А. Оріщенко, С. А. Фучіжі // Актуальні проблеми життєвого та професійного самоздійснення особистості : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психологія самоздійснення особистості : теорія, досвід, практика» (19-20 травня 2023 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. Одеса : ФОП Бєлий А. Є., 2023. – С. 115-122. |
Abstract: | В статті представлено результати теоретико-емпіричного дослідження особливостей копінг-стратегій матерів дітей з особливими потребами, що відрізняються за життєстійкістю. Встановлено наявність статистично значущих додатних кореляційних зв’язків між показниками життєстійкості та копінгу. Емпірично виділені групи матерів дітей з особливими потребами з різним рівнем рівнем життєстійкості. Досліджено та описано індивідуально-психологічні особливості копінг - стратегій матерів з різною життєстійкості. Встановлено, що матері дітей з особливими потребами з високим рівнем життєстійкості, на відміну від нежиттєстійких, в складних життєвих ситуаціях для подолання емоційної напруги використовують ефективні та адаптивні копінг – стратегії. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17709 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми життєвого та професійного самоздійснення особистості (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Orichenko, Fuchizhi.pdf | 3.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.