Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17656
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Писарчук, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-09T08:29:53Z | - |
dc.date.available | 2023-08-09T08:29:53Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Писарчук О. В. Впровадження «змішаного навчання» у освітньому процесі : теоретичні та практичні аспекти вивчення української мови та літератури в школі / О. В. Писарчук // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 117-125. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17656 | - |
dc.description.abstract | Американський соціолог Елвін Троффлер стверджував: «У ХХІ столітті неграмотні не ті, хто не вміє читати й писати, а ті, хто не вміє вчитися, а ще - забувати те, чого навчився, й перевчатися ». Навчальними та інноваційними навичками учнів сьогодення є творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми. Ми зазначаємо, що сучасному учню необхідні комунікативні навички та навички співробітництва: вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички, інформаційна грамотність; медіаграмотність; IКT-грамотність (грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій). А також життєві та кар’єрні навички : гнучкість та пристосовуваність; ініціатива та самоспрямованість; соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур; продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники; лідерство та відповідальність. Для того, щоб працювати в інформаційну епоху, вони також мають вміти критично мислити, творчо вирішувати проблеми, зрозуміло пояснювати свою думку, засвоювати мінливі технології та орієнтуватись у стрімкому інформаційному потоці. Швидкі зміни в нашому світі вимагають від учнів бути гнучкими, брати на себе ініціативу та бути лідерами, а також створювати щось нове та корисне. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | вивчення української мови | uk |
dc.subject | вивчення української літератури | uk |
dc.title | Впровадження «змішаного навчання» у освітньому процесі : теоретичні та практичні аспекти вивчення української мови та літератури в школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pysaruk.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.