Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17648
Назва: | Інклюзивне навчання в умовах війни |
Автори: | Мороз, Н. О. |
Ключові слова: | дистанційне навчання дитина з особливими потребами інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області |
Бібліографічний опис: | Мороз Н. О. Інклюзивне навчання в умовах війни / Н. О. Мороз // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 64-73. |
Короткий огляд (реферат): | Дистанційне навчання дитини з особливими потребами має ряд переваг: через спілкування з однолітками поліпшується її когнітивний, моторний, мовленнєвий, соціальний та емоційний розвиток; у ровесників вона вчиться сприймати загальноприйняті моделі поведінки; відбувається функціонально оволодіння новими вміннями та навичками; навчання проводиться з орієнтацією на її сильні якості, здібності та інтереси [2]. Для педагогічного колективу створення класів з інклюзивним навчанням теж є своєрідним професійним викликом, який мотивує до: кращого розуміння індивідуальних особливостей здобувачів освіти; оволодіння новими педагогічними методиками, які дають змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності; більш цілісного сприйняття дітей, а також дає змогу подивитися на життєві ситуації їх очима. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17648 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Moroz.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.