Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17609
Назва: | Команда психолого-педагогічного супроводу та організація взаємодії в інклюзивному процесі |
Автори: | Хівренко, Тетяна Русланівна Самчук, Лариса Сергіївна Samchuk, Larysa |
Ключові слова: | інклюзивний процес інклюзивне освітнє середовище особа з особливими освітніми потребами психолого-педагогічний супровід інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Хівренко Т. Р. Команда психолого-педагогічного супроводу та організація взаємодії в інклюзивному процесі / Тетяна Русланівна Хівренко, Лариса Сергіївна Самчук // Освіта та соціалізація особистості : матеріали ХІ Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. (Одеса, 20-21 квітня 2023 р.) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 94-97. |
Короткий огляд (реферат): | Якісна організація взаємодії в інклюзивному процесі вкрай важлива для навчання як нормотипових дітей, так і дітей з особливими освітніми потребами. Для забезпечення продуктивного розвитку учнів необхідні: належне виконання своїх обов’язків кожним членом КППС, висока кваліфікованість спеціалістів, моральні, етичні та правові принципи працівників та батьків (дотримання і відстоювання інтересів і прав дитини, повага до її індивідуальних особливостей, конфіденційність). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17609 |
Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khivrenko, Samchuk.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.