Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17514
Назва: | Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: вивчення готовності вчителів англійської мови до творчої взаємодії під час творчої діяльності |
Автори: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Irkhina, Juliana Valentynivna |
Ключові слова: | вчитель англійської мови творчість викладання іноземної мови творча діяльність |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ірхіна Ю. В. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: вивчення готовності вчителів англійської мови до творчої взаємодії під час творчої діяльності / Юліана Валентинівна Ірхіна // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти : збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - С. 40-42. |
Короткий огляд (реферат): | З одного боку, ми бачимо позитивну спрямованість ставлення вчителів англійської мови до творчості, а з іншого, їх позиція у творчому процесі може бути охарактеризована як пасивна. Таке пасивно-позитивне ставлення педагогів до творчої діяльності не дозволяло очікувати високої ефективності творчого процесу, але воно є достатнім для початку його реалізації та впровадження відповідних програм вдосконалення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17514 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Irchina.pdf | 3.82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.