Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17505
Title: | Людинознавство і метапізнання як надважливі освітні категорії сьогодення |
Authors: | Городнюк, Людмила Степанівна Horodniuk, Lyudmyla Stepanivna |
Keywords: | метапізнання метакогніції мислення когнітивістика філософія мислення |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Інститут обдарованої дитини НАПН України |
Citation: | Городнюк Л.С. Людинознавство і метапізнання як надважливі освітні категорії сьогодення / Л. С. Городнюк // Україна на шляху відновлення: завдання науки і освіти в європеїзації держави : матеріали Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 17–19 травня 2023 року) / Уклад.: Л. І. Ткаченко, В. М. Шульга. – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 371-374 с. |
Abstract: | Тривалий час говорять про впровадження людинознавства – комплексної дисципліни, яка б інтегрувала знання з філософії, психології, психофізіології, антропології, соціології, біології, де центральними опціями стали би важливі і реальні життєві категорії - сенс життя, образ майбутнього, здоров'я і нервова система, соціальні ролі і зв'язки, мислення, призначення і світогляд, відносини і стосунки, втрати і розлучення, життєві виклики та стратегії подолання, а в центрі проблематики - обов'язково метапізнання як система знань людини про особливості власної пізнавальноїсфери і засобах її контролю. Фактично метапізнання і є ключ до самознавства, до розуміння, як влаштовано внутрішній всесвіт людини, а це, в свою чергу, і є ключ до того, якою має бути її співпраця з світом зовнішнім, тобто життєвий шлях». |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17505 |
Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Horodniuk Lyudmyla Stepanivna.pdf | 231.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.