Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17502
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пак, Антоніна | - |
dc.contributor.author | Pak, Antonina | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-12T12:27:29Z | - |
dc.date.available | 2023-07-12T12:27:29Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Пак А. Крос-культурні аспекти вивчення корейської мови студентами педагогічного напрямку / А. Пак // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. - Вип.6. - Одеса; Харбін: Харбінський інженерний університет, 2023. – С. 80-82. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17502 | - |
dc.description.abstract | Поєднання мовних та культурних практик у контексті міжкультурного підходу у процесі вивчення корейської мови, на наш погляд, має дуже велике значення в плані якості та мотивації навчання і подальшого використання мови. Такий підхід надає можливості підсилити розкриття багатомірності сприйняття, свідомості та, відповідно, мовного мислення як важливих умов вивчення корейської мови для західного типу сприйняття та мислення. Використання крос-культурних практик у цьому контексті спрямовано на подолання існуючого культурного бар’єру та інтеграції отриманих знань у своє повсякденне життя, що також є важливою умовою прогресу у вивченні мови. Глибоке занурення в культурний код носія мови в процесі мовного навчання є однією за найзначущих засад здійснення мовної інтеграції власної мови та мови, обраної для вивчання. Дане явище пов’язано з тим, що мова безпосередньо є носієм певного культурного простору та водночас є і формую його буття (Найдорф, 2005). Тому навчання мові у відриві від культурного коду її носіїв суттєво обмежує як безпосередньо можливості навчання, так і глибину проникнення у певний культурний простір. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Харбінський інженерний університет | uk |
dc.subject | міжкультурний діалог | uk |
dc.subject | мовні практики | uk |
dc.subject | крос-культурні практики | uk |
dc.subject | мовне мислення | uk |
dc.title | Крос-культурні аспекти вивчення корейської мови студентами педагогічного напрямку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2023 Вип. 6 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pak Antonina.pdf | 2.15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.