Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/175
Title: | Формування професіоналізму майбутніх інженерів-механіків у процесі фахової підготовки |
Other Titles: | Formation of professionalism of future mechanical engineers in the process of their professional training |
Authors: | Щербатюк, Лариса Борисівна Shcherbatyuk, Larisa Borisivna |
Keywords: | професіоналізм формування професіоналізму інженер інженерний стиль мислення професійна компетентність професійна культура professionalism formation of professionalism mechanical engineer mechanical engineer’s mindset professional culture professional competence |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Щербатюк Л. Б. Формування професіоналізму майбутніх інженерів-механіків у процесі фахової підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лариса Борисівна Щербатюк; наук. кер. З. Н. Курлянд; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 240 с. |
Abstract: | Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблем формування професіоналізму майбутніх інженерів-механіків у процесі фахової підготовки. У дисертації досліджено проблему формування професіоналізму майбутніх інженерів-механіків у процесі фахової підготовки. На засадах акмеологічного і компетентнісного підходів теоретично обґрунтовано сутність і структуру професіоналізму майбутнього інженера-механіка. Виявлено критерії та охарактеризовано рівні його сформованості в майбутніх інженерів-механіків. The dissertation is devoted to theoretical research on the issue of formation of future mechanical engineers’ professionalism in the process of their professional training. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/175 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Щербатюк Лариса Борисівна.pdf | 2.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.