Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1748
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Довбня, Софія Олегівна | - |
dc.contributor.author | Dovbnya, Sofiya Olegivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-05T08:32:04Z | - |
dc.date.available | 2019-03-05T08:32:04Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Довбня С. О. Трансформації програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Софія Олегівна Довбня; наук. кер. Н. В. Кудикіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 257 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1748 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене проблемі трансформації програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. Визначено сутність феномена «програмово-методичне забезпечення ігрової діяльності» як взаємозалежне утворення системного характеру, що відображає зміст програми з ігрової діяльності і є підґрунтям для створення навчально-методичних видань фахової спрямованості, узагальнення та поширення передового досвіду, що забезпечують організацію ігрової діяльності дітей дошкільного віку в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу, уточнено поняття «трансформація», «ігрова діяльність», «програма», «методичне забезпечення». The thesis deals with the issue of transformations of program and methodical materials of preschool-age children’s play activity (the second half of the XXth – the beginning of the XXIst centuries). The essence of the phenomenon «program and methodical materials support of play activity» has been defined. It means interconnected formation of systematic character that reflects the content of the program of play activity and serves as a foundation for professional teaching materials creation, generalization and spreading the best teaching practices that help to organize the preschool-age children’s play activity in the educational process of preschool educational institutions; the notions «transformation», «play activity», «program», «methodical support of educational process» have been specified. The evolution of program and methodical materials of preschool-age children’s play activity and the scientific research sources have been analyzed and systematized. The preconditions of formation of preschool-age children’s play activity program and methodical materials have been defined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | трансформації | uk |
dc.subject | ігрова діяльність | uk |
dc.subject | програма | uk |
dc.subject | програмово-методичне забезпечення | uk |
dc.subject | дошкільне виховання | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | transformations | uk |
dc.subject | play activity | uk |
dc.subject | program | uk |
dc.subject | program and methodical support of educational process | uk |
dc.subject | preschool training | uk |
dc.subject | preschool education | uk |
dc.title | Трансформації програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) | uk |
dc.title.alternative | Transformations of program and methodical materials of preschool-age children’s play activity (the second half of the XXth century – the beginning of the XXIst century) | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dovbnya.pdf | 4.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.