Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17440
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trubitsynа, Olha Mykhailivna | - |
dc.contributor.author | Трубіцина, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-05T08:17:04Z | - |
dc.date.available | 2023-07-05T08:17:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Трубіцина О. М. Ціннісно-мотиваційний аспект підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до рефлексивного управління / О. М. Трубіцина // Moderní aspekty vědy: XXVII. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. - С. 244-264. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17440 | - |
dc.description.abstract | У статті автор спробува забезпечити тісний міжпредметний зв’язок між дисциплінами педагогічного циклу. Активізував три види зв’язків: за змістом (принципи методологізації і системності), за способом організації навчально-професійної діяльності студентів (принципи проблематизації й діалогізації) та за суб’єкт-суб’єктним стилем взаємодії в мікросистемі «викладач-студент» (принципи індивідуалізації і персоналізації). У процесі їх реалізації відбувалися зміни формальних стереотипів в організації навчання студентів; відпрацьовувалися способи їх презентації при засвоєнні різноманітних професійних ролей; виконувалося послідовне оволодіння ними алгоритмами управлінських дій підчас виконання аналітичних, інформаційних, організаторських, контролюючих та оцінних функцій. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Mezinаrodní Ekonomicky Institut s.r.o. | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх вчителів | uk |
dc.subject | вчитель іноземної мови | uk |
dc.subject | рефлексивне управління | uk |
dc.subject | педагогічний менеджмент | uk |
dc.subject | самоуправління | uk |
dc.subject | міжпредметний зв’язок | uk |
dc.title | Ціннісно-мотиваційний аспект підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до рефлексивного управління | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Trubitsynа Olha Mykhailivna.pdf | 5.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.