Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17439
Title: Визначення сутності педагогічної діяльності вчителя як процесу рефлексивного управління
Authors: Trubitsynа, Olha Mykhailivna
Трубіцина, Ольга Михайлівна
Keywords: педагогічна діяльність вчителя
рефлексивне управління
особливості диференціації праці
розвитку суспільства
метадіяльність
професійна діяльність вчителя
Issue Date: 2022
Publisher: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o
Citation: Трубіцина О. М. Визначення сутності педагогічної діяльності вчителя як процесу рефлексивного управління Moderní aspekty vědy: XIX. Díl mezinárodní kolektivní monografie / О. М. Трубіцина // Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2022. - С. 136-148.
Abstract: Педагогічна діяльність як різновид соціальної системи для забезпечення своєї якісної специфіки, нормального функціонування та розвитку, задля успішного руху до поставленої мети гостро потребує відповідного, тобто рефлексивного управління, що є іманентно притаманною її властивістю. Така властивість зумовлена суспільним і колективним характером педагогічної праці, що передбачає безпосередню взаємодію та спілкування між суб’єктами педагогічного процесу, а також безперервний обмін їх діяльністю. Управління, що притаманне педагогічній діяльності вчителя, як її невід’ємна характеристика, має суспільно-історичний характер. Його цілі, засоби, форми та методи вироблялися протягом суспільно-історичної практики. Через це, індивід, що бере на себе професійну роль учителя сучасного суспільства, лише такою мірою здатний її виконувати, якою він оволодіває змістом, формами та способами рефлексивного управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Отже, дуже важливо, щоб учитель міг керувати процесами виховання й освіти учнів згідно з вимогами науково пізнаних об’єктивних закономірностей, з урахуванням прогресивних тенденцій як у розвитку сунормального функціонування та розвитку, задля успішного руху до поставленої мети гостро потребує відповідного, тобто рефлексивного управління, що є іманентно притаманною її властивістю. Така властивість зумовлена суспільним і колективним характером педагогічної праці, що передбачає безпосередню взаємодію та спілкування між суб’єктами педагогічного процесу, а також безперервний обмін їх діяльністю.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17439
Appears in Collections:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trubitsynа Olha Mykhailivna.pdf3.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.