Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвлєва, Юлія-
dc.date.accessioned2023-06-01T13:02:46Z-
dc.date.available2023-06-01T13:02:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІвлєва Ю. Художньо-комунікативний потенціал семіотичного аналізу хореографічного тексту / Ю. Івлєва // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 146-147.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17329-
dc.description.abstractДослідження присвячене проблемі здійснення творчого аналізу хореографічного тексту як процесу ідентифікації знакового змісту елементів хореографічної мови, декодування його значення та генерації, на цій основі, художніх смислів, а також вивченню потенціалу такого аналізу щодо сприяння процесу художньої комунікації між авторами хореографічного твору, виконавцями та глядачами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectхудожньоь-комунікативний потенціалuk
dc.subjectсеміотичний аналізuk
dc.subjectхореографічний текстuk
dc.titleХудожньо-комунікативний потенціал семіотичного аналізу хореографічного текстуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivleva.pdf2.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.