Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17324
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янь Пен | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-31T11:44:06Z | - |
dc.date.available | 2023-05-31T11:44:06Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Янь Пен Проблема формування міжкультурної компетентності майбутніх викладачів вокалу в науковому освітньому просторі / Янь Пен // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 132-135. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17324 | - |
dc.description.abstract | Проблема формування міжкультурної компетентності дітей та молоді актуалізується сьогодні в науковому просторі України й Китаю з огляду на суперечності між глобалізаційними тенденціями розвитку міжнародного співтовариства, що має намір нівелювати національні культури, та потребою зберегти й примножити національні культурні надбання. У діалозі культур «Схід– Захід», зокрема в його освітньому секторі, міжкультурна компетентність його учасників грає вагому роль. Особливого значення набуває набуття міжкультурної компетентності майбутніми викладачами вокалу з Китаю, які навчаються в українських вишах. Із одного боку, опанування китайськими здобувачами європейського вокального мистецтва з необхідністю передбачає формування у них міжкультурної компетентності, а з другого боку в діалозі двох культур залишається місце для збереження етнокультурних співочих традицій. Оскільки кожна нація володіє власним культурним спадком, зокрема, досвідом виховання дітей та молоді, що бере початок у фольклорі й узагальнюється в етнопедагогіці, саме вони стають підґрунтям формування етнокультурної компетентності як частини міжкультурної компетентності майбутніх викладачів вокалу. Тому розгляд проблеми формування означеного феномену в процесі вокальної підготовки саме на часі. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | міжкультурна компетентність дітей | uk |
dc.subject | майбутні викладачі вокалу | uk |
dc.subject | освітній простір | uk |
dc.subject | національна культура | uk |
dc.subject | вокальне мистецтво | uk |
dc.subject | вокальна підготовка | uk |
dc.title | Проблема формування міжкультурної компетентності майбутніх викладачів вокалу в науковому освітньому просторі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The problem of intercultural formation.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.