Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17321
Назва: | Критерії оцінювання методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикування |
Автори: | Хе Їн |
Ключові слова: | ансамблево-виконавська підготовка фортепіанна підготовка ансамблеве музикування навчання в магістратурі |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Хе Їн Критерії оцінювання методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикування / Хе Їн // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 125-127. |
Короткий огляд (реферат): | Ансамблево-виконавська підготовка – важлива складова цілісної фортепіанної підготовки здобувачів. Вона супроводжує різні види освітньо- виконавського процесу. Так, елементи ансамблевого музикування містяться й в концертмейстерському класі, і в вокально-хоровій підготовці. Домінувальним етапом з набуття виконавської ансамблевої підготовки стає етап навчання в магістратурі. На цьому етапі актруальним є не лише оволодіння грою в ансамблі, а й методична компетентність щодо його викладання здобувачам різних рівнів музичної освіти, як позашкільної, початкової профільної, так і довузівської. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17321 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
He Yin.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.