Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17321
Title: | Критерії оцінювання методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикування |
Authors: | Хе Їн |
Keywords: | ансамблево-виконавська підготовка фортепіанна підготовка ансамблеве музикування навчання в магістратурі |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Хе Їн Критерії оцінювання методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикування / Хе Їн // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 125-127. |
Abstract: | Ансамблево-виконавська підготовка – важлива складова цілісної фортепіанної підготовки здобувачів. Вона супроводжує різні види освітньо- виконавського процесу. Так, елементи ансамблевого музикування містяться й в концертмейстерському класі, і в вокально-хоровій підготовці. Домінувальним етапом з набуття виконавської ансамблевої підготовки стає етап навчання в магістратурі. На цьому етапі актруальним є не лише оволодіння грою в ансамблі, а й методична компетентність щодо його викладання здобувачам різних рівнів музичної освіти, як позашкільної, початкової профільної, так і довузівської. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17321 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
He Yin.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.