Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17319
Title: | Педагогічні принципи формування художньо- проєктувального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва |
Authors: | He Jingyi Хе Цзінї |
Keywords: | майбутній учитель музичного мистецтва фортепіанна підготовка методичні принципи майбутніх учителів музичного мистецтва компетентності майбутніх учителів |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Хе Цзінї Педагогічні принципи формування художньо- проєктувального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва / Хе Цзінї // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 120-122. |
Abstract: | Вагоме значення для методики формування художньо-проєктувального досвіду майбутніх учителі музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки має теоретико-методологічний грунт. На основі визначених наукових підходів, які у дослідженні мали концептуальне значення, було розроблено розробка та обґрунтування методичних принципи. У своєму дослідженні ми виходили з позиції того, що освітній процесі, якщо він спрямований на формування певних професійний або суто фахових якостей, умінь, компетентностей майбутніх учителів музичного мистецтва може ґрунтуватися як на загальновизначених педагогічних принципах, так і на методичних, або часткових. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17319 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
He Jinyi.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.