Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17313
Title: | The phenomenon of communication in the ensemble performances of musical works |
Other Titles: | Феномен комунікації в ансамблевому виконанні музичних творів |
Authors: | Zhu Xuanchi Новська, Олена Рудольфівна Novska, Olena Rudolfivna Чжу Сюанчі |
Keywords: | communication ensemble ensemble performance musical piece комунікація ансамбль ансамблеве виконавство музичний твір |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Zhu Xuanchi The phenomenon of communication in the ensemble performances of musical works / Zhu Xuanchi // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 104-106. |
Abstract: | . The work is devoted to the study of the problem of communication in the process of ensemble performance of musical works. The essence and content of communication are considered. Communication in the context of music-pedagogical activity is considered. The communicative nature of ensemble music-making has been proven. The characteristics of ensemble music making and features of ensemble communication are listed. Робота присвячується дослідженню проблеми комунікації в процесі ансамблевого виконання музичних творів. Розглянуто сутність і зміст комунікації. Розглянуто комунікацію в контексті музично-педагогічної діяльності. Доведено комунікативну природу ансамблевого музикування. Перелічено характеристики ансамблевого музикування і риси ансамблевої комунікації. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17313 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zhu Xuanchi.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.