Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17312
Title: | Development of artistic and associative thinking of future piano teachers |
Authors: | Wu Yuyue Ву Юйюе |
Keywords: | thinking association artistic and associative thinking future piano teachers мислення асоціація художньо-асоціативне мислення майбутні викладачі фортепіано |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Wu Yuyue Development of artistic and associative thinking of future piano teachers / Wu Yuyue // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 101-103. |
Abstract: | The work is devoted to the study of the problem of the development of artistic and associative thinking of future piano teachers. The essence of the concept of "thinking" has been studied. The scientific category "association" is considered in the context of artistic and associative thinking. Artistic and associative thinking is defined as a type of professional thinking of future piano teachers. Робота присвячується дослідженню проблеми розвитку художньо-асоціативного мислення майбутніх викладачів фортепіано. Досліджено сутність поняття «мислення». Розглядається наукова категорія «асоціація» в контексті художньо-асоціативного мислення. Художньо- асоціативне мислення визначається як вид професійного мислення майбутніх викладачів фортепіано. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17312 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Wu Yuyue.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.