Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17288| Назва: | Критерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва | 
| Автори: | Лоу Яньмей | 
| Ключові слова: | музичний інтелект майбутній учитель музичного мистецтва інтерпретація музичного твору музичне сприйняття  | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Лоу Яньмей Критерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва / Лоу Яньмей // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 34-36. | 
| Короткий огляд (реферат): | Носієм музичного інтелекту є той, хто володіє теорією та історією музики, виконавськими вміннями. Однак, практика показує, що нерідко музиканти-аматори «знаються на музиці» не гірше, ніж професіонали. У тезах питання полягає в розмаїтті видів музичного інтелекту. У цьому разі необхідно знайти критерій оцінювання рівня музичного інтелекту, який би об'єднував представників різних культур, що володіють різним рівнем підготовленості до музичної діяльності. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17288 | 
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Evaluation criteria and levels.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.