Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17285
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лі Хунянь | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-24T09:56:36Z | - |
dc.date.available | 2023-05-24T09:56:36Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Лі Хунянь Актуальність застосування дистанційних форм навчання в сучасній системі освіти / Лі Хунянь // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 29-30. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17285 | - |
dc.description.abstract | Дистанційна освіта – це методологія навчання вільна від обмежень, пов’язаних з місцем і часом. Також важливим є індивідуальний темп навчання і можливість навчатися в зручних і комфортних умовах Дистанційна освіта з використанням Інтеренет-технологій це галузь, що динамічно розвивається. Спочатку основна увага приділялася методиці навчання, залишаючи без уваги технологічні питання. Зараз університети прагнуть до інтеграції систем дистанційної освіти. Разом з розвитком технологій змінюється вид навчальних матеріалів, вони стають більш мультимедійними й інтерактивними. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk |
dc.subject | Інтернет-ресурси | uk |
dc.subject | індивідуалізація і диференціація навчання | uk |
dc.title | Актуальність застосування дистанційних форм навчання в сучасній системі освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Li Hongyan.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.