Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДен Сіює-
dc.date.accessioned2023-05-24T09:19:42Z-
dc.date.available2023-05-24T09:19:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДен Сіює Формування професійно-суб’єктної позиції майбутніх магістрів музичного мистецтва / Ден Сіює // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 26-27uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17283-
dc.description.abstractСьогодення розвитку освіти в Україні орієнтує на осягнення нових цінностей, що відокремлюють гуманізацію педагогічного процесу і міжособистісними відносинами, також вмінням нестандартних рішень, адаптування в нових умовах. Тому головним питанням вищої школи виступає підготовка фахівців в будь- якої галузі, в тому числі і в музичному мистецтві. Перехід до європеїзації освітнього процесу, виникає потреба в удосконаленні методі і форм навчання. Головним виступає – формуванню певних індивідуальних властивостей особистості. У вищих закладах освіти застосовуються та вдосконалюються педагогічні технології навчання студенів за причин: «необхідності впровадження особистісно орієнтованих підходів; заміни вербального способу передачі знань більш активними засобами навчання; необхідності передбачати можливі результати навчального процесу та вміння уникати негативних наслідків»[]. Тому в процесі навчання виступають два активних підходу, які сприяють творчій направленості і ініціативності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectкомпетентнсть спеціалістаuk
dc.subjectпідготовка фахівцівuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.titleФормування професійно-суб’єктної позиції майбутніх магістрів музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation of a professional-subject position.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.