Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17283
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ден Сіює | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-24T09:19:42Z | - |
dc.date.available | 2023-05-24T09:19:42Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Ден Сіює Формування професійно-суб’єктної позиції майбутніх магістрів музичного мистецтва / Ден Сіює // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 26-27 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17283 | - |
dc.description.abstract | Сьогодення розвитку освіти в Україні орієнтує на осягнення нових цінностей, що відокремлюють гуманізацію педагогічного процесу і міжособистісними відносинами, також вмінням нестандартних рішень, адаптування в нових умовах. Тому головним питанням вищої школи виступає підготовка фахівців в будь- якої галузі, в тому числі і в музичному мистецтві. Перехід до європеїзації освітнього процесу, виникає потреба в удосконаленні методі і форм навчання. Головним виступає – формуванню певних індивідуальних властивостей особистості. У вищих закладах освіти застосовуються та вдосконалюються педагогічні технології навчання студенів за причин: «необхідності впровадження особистісно орієнтованих підходів; заміни вербального способу передачі знань більш активними засобами навчання; необхідності передбачати можливі результати навчального процесу та вміння уникати негативних наслідків»[]. Тому в процесі навчання виступають два активних підходу, які сприяють творчій направленості і ініціативності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | музичне мистецтво | uk |
dc.subject | компетентнсть спеціаліста | uk |
dc.subject | підготовка фахівців | uk |
dc.subject | освітній простір | uk |
dc.title | Формування професійно-суб’єктної позиції майбутніх магістрів музичного мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formation of a professional-subject position.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.