Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17223| Назва: | «Колодязь Гуйди»: архетип води в творчості майстра |
| Автори: | Тарасенко, Ольга Андріївна Tarasenko, Olga Andriivna |
| Ключові слова: | Михайло Гуйда канон архетип жінка вода колодязь парадний портрет |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури |
| Бібліографічний опис: | Тарасенко О. А. «Колодязь Гуйди»: архетип води в творчості майстра / О. А. Тарасенко // Сьомі Платонівські читання: Тези доповідей Міжнародної наукової конференції. Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури. Кив, 2020. - С. 155–156 |
| Короткий огляд (реферат): | Центром світу Гуйди є людина, що входить в світ через рідне подвір’я з криницею води життя та квітучими, плодоносними деревами, що відроджуються. Двір стає храмом життєдайної землі, жриця якого – жінка, мати або дівчинка. Вік героїнь змінюється подібно порам року. Цикли дитинства, розквіту і мудрої старості пов’язані з життям природи. У картинах українського майстра можна побачити перетворення європейського парадного ритуального портрета. Двір як храм. Стіл-вівтар – колодязь. Колони – квітучі дерева і стовпові основи колодязя. Завіса – райдужна килимова доріжка. Природний хід часу: старість – зрілість плодовитість – дитинство. Як і в традиційних парадних портретах присутні тварини і птахи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17223 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра образотворчого мистецтва |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Tarasenko Olga Andriivna.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.